Arçelik
Arçelik mağazasından çamaşır makinesi satın aldım. Ürün sesli çalışıyor diye talepte bulundum. Ürünü değiştirdiler. Yeni gelen ürün de sesli çalışıyor diye yeniden talepte bulundum. Fakat 2. Ürünün sesinin normal olduğu belirtildi. Ürün normal ise benim beklentimi karşılamadıği ve sesten rahatsızlık duyduğumu para iadesi talep ettiğimi belirttim. Para iadesi kabul edilmiyor. Mağduriyet yaşıyorum. Ürünün para iadesini…

