Vestel
Vestelden aldığımız klima taktıkları zamandan beri düzgün çalışmıyor. Çalıştırdığımız zaman aniden hızlanıp yavaşlıyor. Yaptığımız şikayetlerde gelip kontrol ettiler. Bazı parçalarını değiştirip gittiler ama sorun çözülemedi. Tekrar aradığımızda yine gelip kontrol ettiler iç ünitede arıza var dediler yine parça değiştirdiler. En son arıza giderilemedi diye içeriye bilgi verdiler. Sonra tekrar aradığımızda garantisinin bittiğini ve ücret ödememiz…

