Beko kktc
Bu ürünü bir yıl ya oldu ya olmadı paslanma yaptı ilgili firmayı aradım gelip baktı resmini aldı gittiler beni ilgili kişi aradı bu benden kaynaklı olduğunu söyledi ve ücretli ön tarafın boyanacagini söyledi ben o kişiye söyledim bu şekilde ilk defa başıma böyle birşey geliyor dedim olabilir dedi ben de bana yardımcı olmaycakmisiniz dedim bu…

