Pegasus

• Şikayet Edilen Ürün/Marka: Turizm Seyahat Acentesi
  • Şikayet Tarihi: 29/08/2021

Merhaba,
Pegasus firması çalışanın yanlış yönlendirmesi sonucu mağdur edildim.
Fakat hiçbir muhattap bulamıyorum. Firmaya şikayet mesajım aşağıdaki gibidir..
Bugün, 24 ağustos pazar sabahı İzmir Adnan menderes havaalanından, Kıbrıs a (PNRNo 81WKDD) saat 10:05 de Kıbrıs Ercan uçuşum vardı. Dün gece saat 23 sularında Adnan Menderes havaalanına geldim. Gece yarısı tahmini, saat 12 ve 01 aralığında Pegasus kontuara gittim. 2 nolu masada sarışın bir bayan arkadaşa Kıbrıs / Ercan uçuşum olduğunu, PCR testi yaptırmam gerekip gerekmediğini sordum. ( aynı soruyu bilet aldıktan sonra 08502506777 numaralı çağrı merkezi numarasından sorduğumda; emin olmadıklarını, İzmirde havaalanından öğrenebileceğimi söylemişlerdi )
Kontuarda, 2 nolu masadaki sarışın bayan bana Ercan havaalanı PCR istiyor ama 2 doz aşınız yoksa istiyor dedi. 2 doz aşım varsa ve 2. dozun üzerinden 14 gün geçtiyse PCR yaptırmama gerek olmadığını söyledi. Emin misiniz dedim, evet siz muhafsınız yaptırmayacaksınız dedi. Geceyi alanda, zor şartlarda geçirdim. Sabah check in için tekrar kontuara gittim ve başka bir görevli arkadaş PCR testim olmadığı için uçuş yapamayacağımı söyledi. Ve doğal olarak uçuş biletim yanmış oldu. Pegasus un alan içerisinde bulunan bir çok farklı biriminden yardım almaya çalıştım fakat kimse ilgilenmedi.

Buna göre;

*Pegasus gibi büyük bir firmanın neden personelini eğitmediğini, bilgilendirmediğini

*Bana yanlış bilgi vererek maddi manevi büyük zarara uğratan personel arkadaşın kamera görüntülerinden tespit edilip edilemeyeceğini

*Biletim yandığından, yarın sabaha aktarmalı başka bir bilet almak zorunda kaldığım için maddi manevi zararımı kimin karşılayacağını

* Sabahtan beri tamamen bozulan sağlığımın, ayrıca ruhsal ve duygusal anlamda yaşadığım büyük sıkıntının telafisinin nasıl olacağını

gerçekten çok merak ediyorum..

Bu anlamda tarafınızdan bir açıklama ve geri dönüş bekliyorum. Size yazdığım mesajın ekran görüntüsünü aldığımı, gerek sosyal medyada gerek internette tüketici haklarına vb. şikayetim var sitelere ileteceğimi bilmenizi isterim. Şu an saat 14:30. Dün gece geldiğim hava alanında yarın sabah bineceğim uçağı bekliyorum.