KKTC Vodafone (TELSİM)

  • Adınız Soyadınız: Sema Yazar
  • Şikayet Edilen Ürün/Marka: İletişim
  • Şikayet Tarihi: 22/11/2023

Bana Ekim ayında mesaj atıp 20.10.2023 te kampanyamın biteceği söylendi. Başka firmaya (Eylül ayından beri arayan kampanya sunan diğer firma) kampanya bitiminden sonra iletişime geçebileceğimi söyledim. Ekim 20 den sonra başvurularım yapıldı. Ancak bana Kasım başında Ekim ayına ait telsim den 880 TL fatura geldi. Normal tutar 300 küsür civarı. Arayıp bilgi istedim. Kampanyamın 01.10.2023 te bittiği söylendi. 21.10.2023 te biten benim internet kampanyammış. Bu bilgiler bana hiçbir şekilde verilmedi. Şikayet oluşturduğumda mesaj ile döneceklerini söylediler. Dönmediler. Bugün telsim müşteri hizmetlerini tekrar aradığımda 60 TL indirim yaptıklarını fazla bedeli düştüklerini söylediler, bununla ilgili de tekrar ediyorum mesaj gelmedi. Bana sürekli ödeme bildirimi geliyor. Aradığımda ödeyeceğimi (gerçekten bu sefil firmalar yüzünden sıkıntı çekmekten bıktım) ama şikayetimi de yapacağımı belirttim. Lütfen kampanyanız bitmesine yakın detaylı bilgi için siz arayın. Kendileri ile şikayet oluşturabileceğiniz kurum yine kendileri ve sundukları çözüm de hep nedense kendi lehlerine. Buna lütfen bir çözüm bulun. Teşekkürler.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *

Yorum Gönder