BEREKET FIRIN GÖNYELİ
Pide yaptırmak için fırına gittim. Pide harcını kendim verdim sadece pideyi kendiler yaptı. 6 adet pideden 700 tl fahiş fiyat istediler. Bende pideleri orda bıraktım. Ödemeyi yapmadım. Fahiş fiyat istedikleri için şikayetçiyim.
Haklarınızı savunan kurum … !
Pide yaptırmak için fırına gittim. Pide harcını kendim verdim sadece pideyi kendiler yaptı. 6 adet pideden 700 tl fahiş fiyat istediler. Bende pideleri orda bıraktım. Ödemeyi yapmadım. Fahiş fiyat istedikleri için şikayetçiyim.