ZORLU TİCARET
Televizyon kumandası algılamıyor televizyonda şar biti deniliyor anacak şarja koyduğumda tam dolu gözüküyor televizyonu algılamıyor ve bunu götürdüğümde değiştirmediler kulanıcı hastası diye üstünden saldılar . Ve daha 1 yıl olmadı televizyonu alalı kumanda ne yere düştü nede bişey oldu ve değişmek yerine yeni cihaz almamızı söylediler ayrıyeten 1000 tl olan kumandayı 5000 tl ye satmaya…

