Bahçeşehir üniversitesi

Bahçeşehir üniversitesi Master yapmak için kayıt yapdık ama kuzenlerim içiriye giremedi.Üniversite bize böyle bir bilgi vermedi girebilir iznimiz var dedi.Bu yüzden bizden adam başı kayıt parası 2000$ dolar aldı. 2 kuzenimem giriş yapamadı.Parayı geri isteyip üniversiteyi aradık geri dönüş yapmadılar 25 gün oldu.Lütfen tarafınızdan gerekli olan işlemlerin yapılmasını rica ederiz.